Subject: FW: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga kavandatud teemaa omandamise vajadusest
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 08:18:41 +0300

From: Laanemäe, Piia <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 29, 2025 7:13 AM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: FW: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga
kavandatud teemaa omandamise vajadusest

From: Vahter, Tarmo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 28, 2025 11:46 PM
To: Laanemäe, Piia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga
kavandatud teemaa omandamise vajadusest

Tere

Kas te võiksite palun välja tuua katastriüksuste kaupa, kui palju te
soovite omandada.

Millise seaduse ja millise metoodika järgi leitakse hinnad?

Pole varem sellise küsimusega kokku puutunud

Tervitades

Tarmo Vahter
metsaülem
+372 53 047 561
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
------------------------------------------------------------
Södra Forest Estonia OÜ
Toom-Kuninga 15
10122 Tallinn
tel 6098045

fax 6098055

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Laanemäe, Piia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 28. juuli 2025 14:19
To: Vahter, Tarmo <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga
kavandatud teemaa omandamise vajadusest

Lugupidamisega / Respectfully,
Piia Laanemäe
Pearaamatupidaja / Chief Accountant
Södra Forest Estonia OÜ
Telefon / Phone: +372 6098045
Aadress / Adress:Toom-Kuninga 15, 10122, Tallinn

From: Tiit Vunk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 28, 2025 2:03 PM
To: Laanemäe, Piia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga
kavandatud teemaa omandamise vajadusest

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere

Teavitan Teid, et Transpordiameti tellimusel koostatud riigitee 46
Tatra–Otepää–Sangaste km 12,972-25,683 asuva Makita–Otepää lõigu
rekonstrueerimise põhiprojekt näeb ette maa võõrandamise vajaduse Teile
kuuluvatest Raiga põld (katastritunnusega 58202:001:0361), Raiga mets
(katastritunnusega 58202:001:0362), Raiga (katastritunnusega
63602:001:0532) ja Raiga (katastritunnusega 63602:001:0531)
kinnisasjadest.

Käesoleva kirja manuses on väljavõtted projektlahendusest Teile kuuluvate
kinnisasjadega piirneval lõigul, millelt on näha projektiga kavandatav
lahendus ning kavandatavate äralõigete asukoht ja suurus.

Lisaks on võimalik soovi korral tutvuda projekti asendiplaaniliste
joonistega aadressil:

 <https://pilv.transpordiamet.ee/s/3aRHB9rVgfXI05k>
https://pilv.transpordiamet.ee/s/3aRHB9rVgfXI05k

Manuses on ka maade omandamise protseduuri kirjeldus. Maade omandamisega
alustatakse eeldatavasti käesoleval aastal. Enne maade omandamisega
alustamist saadetakse Teile sellekohane teavitus.

Projekti koostamise aluseks on Transpordiameti 04.03.2020 korraldusega nr
1-3/20/030 antud projekteerimistingimused riigitee 46
Tatra–Otepää–Sangaste km 12,972-25,683 asuva Makita–Otepää lõigu
rekonstrueerimise põhiprojekti koostamiseks, mille kehtivust on pikendatud
04.03.2025 korraldusega nr 1.1-3/25/175.

Kavandatava äralõike alale projekteeritud jalgratta- ja jalgtee ehitamise
aeg pole praegusel hetkel teada. Võimalik, et see ehitatakse välja koos
maantee rekonstrueerimisega, kuid on ka võimalik, et piiratud rahaliste
vahendite tõttu lükatakse jalgratta- ja jalgtee ehitamine kaugemasse
tulevikku.

Täiendavate küsimuste korral võib pöörduda minu poole (tel +372 5918 5199,
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Parimat

Tiit Vunk

Transpordiamet

Projekteerimise osakonna projektijuht

59185199